Ruilen en retourneren
Ruil- en Retourbeleid
Bij De Goede Mode doen we er alles aan om je een prettige winkelervaring te bieden. Ben je toch niet helemaal tevreden? Dan kun je je bestelling, onder bepaalde voorwaarden, retourneren. Op deze pagina lees je precies hoe we hiermee omgaan.
- Je hebt 30 dagen na ontvangst van je bestelling de tijd om een artikel zonder opgave van redenen retour aan te melden.
- Zorg er wel voor dat het artikel in originele staat is, ongedragen, ongewassen en dat alle labels nog bevestigd zijn.
- Om hygiënische redenen kunnen ondergoed en badkleding alleen worden geretourneerd als de hygiëneverzegeling niet is verwijderd.
- Op maat gemaakte producten kunnen we helaas niet retour nemen.
- Sale-items mogen gewoon geretourneerd worden. Voor retourzendingen rekenen we geen herbevoorradingskosten.
- Ruilen is helaas niet mogelijk, maar je kunt natuurlijk altijd retourneren binnen 30 dagen.
Hoe retourneer je een artikel?
- Wil je iets retourneren? Stuur dan een e-mail naar info@degoedemode.nl met je ordernummer en de producten die je wilt terugsturen. Je ontvangt van ons de instructies voor de retourprocedure.
- Gebruik je liever een retourformulier? Dan kun je ook het retourformulier downloaden.
- Verpak het artikel goed en stuur het terug naar:
Westerflier 12, 7556MH Hengelo
- De verzendkosten voor retourzendingen zijn voor eigen rekening. We rekenen geen herbevoorradingskosten.
- Op het moment we je retourzending hebben ontvangen en goedgekeurd, verwerken we jouw terugbetaling via de oorspronkelijke betaalmethode binnen 5 werkdagen.
- Voor meer informatie over ons terugbetalingen bekijk ons restitutiebeleid
Bijzondere situaties
- Is er iets misgegaan met je bestelling? We helpen je graag. Ontvang je een beschadigd of defect artikel? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via info@degoedemode.nl. Stuur daarbij een duidelijke omschrijving, je bestelnummer en een paar foto's van het artikel mee. We zorgen voor een passende oplossing.
- Heb je per ongeluk een verkeerd artikel ontvangen? Laat het ons weten, we sturen het juiste artikel kosteloos na.
- Is je bestelling niet aangekomen binnen de verwachte levertijd? Neem dan contact met ons op. In ons verzendbeleid vind je meer informatie over de levertijden.
- Wil je je bestelling annuleren? Dat kan kosteloos binnen 24 uur na het plaatsen. Is je bestelling al verzonden, dan geldt de normale retourprocedure.
Vragen?
Heb je vragen over onze artikelen, levering, retourneren, betaling of terugbetaling? Laat het ons gerust weten. We staan voor je klaar via de contactgegevens hieronder.
Bedrijfsnaam: De Goede Mode
E-mailadres: info@degoedemode.nl
Telefoonnummer: +31636002988
Openingstijden klantenservice?
Wij zijn beschikbaar om u te helpen tijdens de volgende tijden:
Maandag tot vrijdag: 09:00 - 18:00
Zaterdag en zondag: Gesloten
Voor meer informatie, bezoek onze FAQ Pagina of Contact Pagina.